امام‌جمعه بجستان تاکیدکرد:

 حکومت آمریکا و صهیونیست منفورترین چهره در اذهان بشری است

 امام‌جمعه بجستان گفت: امروز منفورترین چهره در اذهان بشری حکومت آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۹۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی اظهار کرد: امروزه با محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل همه این موارد نقض شده و شهادت بیش از هزاران کودک و جلوگیری از ورود غذا، دارو و بهداشت بخشی از این جنایت می‌باشد که عامل مهمی برای تنفر چهره حکومت آمریکا و صهیونیست در اذهان بشری شده است .

 وی به اهمیت شاخص راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و افزود: باید اقشار مختلف مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در سراسر ایران اسلامی و این شهرستان طنین‌انداز کنند و شدت تنفر خود نسبت به کودک کشی و جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را اعلام کنند.

 دهقانی راهپیمایی ۱۳ آبان را فرصتی برای اعلام انزجار همگانی به‌ویژه نسل نوجوان و جوان دانست و بیان کرد: رژیم غاصب امروزه به کودک، زن و مردم عادی بی‌پناه رحم نمی‌کند و وحشیانه اقدام به قتل‌عام مسلمانان می‌کند دانش‌آموزان ایرانی در ۱۳ آبان امسال این حملات غیرانسانی را محکوم کرده و با شور و اشتیاق در این حماسه ملی شرکت کرده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: حماسه ایثارگری شهدا و رزمندگان باید نسل به نسل در جامعه تبیین و ترویج شود و شرکت در راه‌پیمایی ۱۳ آبان بخشی از این تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار